Виїзна реєстрація вашого весілля

В останні роки виїзна реєстрація стає все більш і більш популярна серед пар. І це зрозуміло, адже переваги виїзної реєстрації перед стандартною процедурою узаконення шлюбу в РАГСі або Палаці одруження незаперечні. Це індивідуальний підхід, можливість організувати торжество відповідно до своїх уявлень про ідеальне весілля, відсутність обмежень по часу, кількості гостей і місця проведення.

Проте, реєстрація вимагає спеціальної підготовки і певних грошових витрат, але це не зупиняє тих, хто мріє, щоб свято на честь створення їх сім’ї був по-справжньому романтичним, красивим і неповторним.

Все, що важливо знати про виїзну реєстрацію

З юридичної точки зору, державна реєстрація шлюбу включає в себе внесення даних до актової книги, оформлення і видачу свідоцтва про шлюб і штамп в паспортах обох молодят. Книга обліку актів цивільного стану завжди зберігається в РАГСі, і виносити її за межі державної установи заборонено. Тому нареченому і нареченій все одно доведеться подавати заяву і розписуватися в РАГСі хоча б за пару днів до виїзної реєстрації, яка, по суті, є поданням за участю нареченого і нареченої. Як правило, в РАГСі молоді вибирають неторжественно церемонію: випробувати справжні почуття двічі навряд чи вийде.

Виїзна реєстрація: послуги агентства

Обличчям заходу є ведучий церемонії. Хто Вам більше до вподоби: літній пастор в ритуальному вбранні або юна фея з крильцями за спиною, капітан далекого плавання, ангел або Дід Мороз? Стать, вік, зовнішній вигляд, костюм і образ реєстратора в цілому обговорюються на етапі підготовки.

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, обов’язково зустріньтеся з провідним-реєстратором особисто і попросіть його взяти з собою своє фото- і відеопортфоліо. Чи не посоромилися попросити його прочитати вголос текст майбутньої церемонії. І вирішите, наскільки важливо для Вас, щоб він вивчив урочисті промови напам’ять.

Всі слова реєстратора також обговорювані і залежать від Ваших побажань. Можна вибрати один з готових сценаріїв, придумати його самим або доручити це фахівцеві. В останньому випадку текст буде написаний спеціально для Вас.

Будьте активні при виборі музичного супроводу, місця реєстрації та його оформленні, і тоді Ви отримаєте цікаву, яскраву, оригінальну церемонію. Таку, яку хочете самі.